BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Ahad, 13 Februari 2011

WaNiTa caNtIk dI maTa LelakI.piLih caNtIk atau bIjaK??


Salam pagi..ari ni aQ wat 1 entry bertOpIk an 
"WaNiTa caNtIk dI maTa LelakI.piLih caNtIk atau bIjaK??"
Sudah menjadi lumrah, yang indah dan cantik umumnya dianggap lebih dulu penting dalam perhubungan sosial terutamanya dikalangan kapel2 di atas muka bumi ini. normalnya, korang yang bergelar lelaki cenderung menilai aspek fizikal seperti paras rupa dan tubuh badan menawan dalam menjalin hubungan kapel. hingga menepikan soal kebijaksanaan sesorang itu lam pelbagai aspek.
Bagi lelaki..mostly  situasi camni korang cepat tertarik dan jatuh hati kat wanita  cantik berdahi licin serta cukop tubuh mantap dan menawan berbanding gadis yang kureng lam aspek itu. normalnya, bagai dah jadi trademark pulak dikalangan korang. walhal kalau korang teliti dari aspek keperibadian lebih banyak kualiti ditemui pada wanita yang kureng cantik. tapi.. kalau nak dikira pada ketika ini, itu semua bergantung pada individu itu sendri. ada yang cantik tapi sama kualiti gud2..serta bijak dan ada yang cantik tapi kureng bijak peribadi pun huduh..dek kerana prasan cantik. begitu juge kureng cantik peribadi gud2..ada bijaknya malah ada yang kureng cantik peribadi pun turut kureng cantik serta kureng bijak. 
So, normalnya..jarang kita tengok lelaki yang pentingkan sikap, pemikiran dan hati budi dalam memilih kapel. yang dipandang yang cantik,yang tip-top,yang senyum menawan..tanpa mengambil kira soal kebijaksanaan dalam perhubungan atau menangani sesuatu isu.
Secara rambang aQ ada wat 1 kajian dikalangan member2 aQ si lelaki2 ini..yang rata2 lebih gemar dan cepat tertarik pada wanita2 di luar sana yang cantik tanpa mengambil kira soal bijak. pada mereka bijak atau tak itu perkara ke-2 yang patot mereka ambil kira. haha'.. apa yang penting mereka akan merasa bangga kalau kapel mereka cantik. aduh! sian aQ pada member2 aQ yang begini. aQ hanya mampu gelak sambil senyum meleret.. 

beauty
VS
ugly

0 orang sokong Sally: