BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Jumaat, 25 Mac 2011

Lady Gaga desak golongan muda Malaysia protes?

Salam blogwalking here ...korang suda bace statement si GaGa ni?ape cer larh minah ni .. so, korang sebagai rakyat Malaysia berhati2 ngan budaya2 x bahek yang boleh memesong an budaya kite..renung2 an larh oke'.. nak bersikap terbuka pon agak2 larh...




Lady Gaga desak golongan muda Malaysia protes?




KUALA LUMPUR: Penyanyi terkenal, Lady Gaga telah menggesa golongan muda Malaysia supaya memprotes terhadap penapisan ke atas lirik lagunya yang menggalak penerimaan gaya hidup homoseksual.
Agensi berita The Associated Press (AP) minggu lalu melaporkan bahawa stesen-stesen radio Malaysia menyiarkan lagunya, Born This Way, dalam versi yang sudah ditapis.Lirik berikut, No matter gay, straight or bi, lesbian, transgendered life, I'm on the right track, baby. (Tidak kira gaya hidup gay, biasa atau kehidupan dwiseksual, lesbian, bertukar jantina, saya berada di laluan betul, sayang), telah dipadamkan.Lady Gaga mengkritik penapisan itu semasa satu lawatan ke ibu pejabat syarikat Google Selasa lalu di Mountain View, California.'Apa yang saya mahu katakan ialah bagi semua golongan muda di Malaysia yang mahukan kata-kata itu diputarkan di radio, adalah tugas anda sebagai orang muda untuk menyuarakan pandangan anda,' kata bintang pop itu dalam satu wawancara yang disiarkan di laman YouTube.'Anda harus berbuat segala-galanya yang terdaya jika anda mahu membebaskan masyarakat anda. Anda harus menggesa, anda tidak seharusnya berhenti, anda harus protes secara aman,' tambahnya.Pihak penyiar berkata mereka bersikap waspada terhadap lagu Lady Gaga itu kerana kerajaan Malaysia melarang penyiaran kandungan cabul dan enggan berhadapan dengan risiko denda RM50,000 ($20,905) serta hukuman lain kerana melanggar peraturan itu. -- AP.





0 orang sokong Sally: