BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Khamis, 2 Jun 2011

Liyana Jasmay Kantoi merokok?? Boleh pecaya ke??




hahaha..dah tengok video pendek ni? tak pecaya kan? haish!! ofkos larh tak pecaya .. cube amati gaya dia merokok.. no style langsong.. padan larh memang Liyana Jasmay tak pernah merokok oke '.. akceli ni video  filem pendek berjudul..
CINTA AKHIR ... huahua.. korang tertipu... akceli dilancar an secara rasminya pada 2 ari yang lepas.. 31mei oke '.. teringat pulak iklan rokok dari Liyana di stesyen radio .. " orang kate merokok tu cool.. euwhhh ..sorri..kotor n busuk.. " hakhak.. iye ke...ofkos larh jika dah korang perokok tahap babik .... euwh.. sorri ...


Asap.my


..difahamkan, filem pendek yang berdurasi 10 minit ini diberi judul CINTA AKHIR, dibuat khas untuk mendidik golongan muda mudi dan belia kita supaya menjauhi tabiat merokok yang kita semua sedia maklum memberi mudarat kepada kesihatan. Filem sempena Kempen Anti-Merokok (ASAP) ini diarahkan oleh Aron Koh dengan mendapat sokongan Dana Belia 1Malaysia, Kementerian Belia dan Sukan.

Pengambaran filem pendek ini hanya dihasilkan dalam masa dua hari. Antara lokasinya ialah di Cafe Friendscino (dulunya Friendster Cafe), Damansara Perdana dan Ampang.


Apa yang menariknya, dalam filem yang ditulis skrip oleh Woo Ming Jin ini, kita dapat tengok dalam poster kat atas ni, Liyana Jasmay memegang puntong rokok dan sudah tentulah Liyana Jasmay turut hisap rokok dalam short film ni kan. Tapi jangan ingat itu betul-betul pulak. Sebenarnya, ia hanya lakonan Liyana Jasmay semata-mata. In fact, Liyana tak pernah pun smoking rasanya... takda gaya pon akceli.. 
Cinta Akhir mengisahkan Bob (lakonan Pierre Andre) yang menjual telefon bimbit yang dicuri untuk menyara hidup. Secara kebetulan, Bob bertemu dengan Lisa (lakonan Liyana Jasmay) yang suka merokok. Maka kat situ wujudlah rasa cinta antara mereka. Dalam masa yang sama, wujud satu watak AJ lakonan IZ OIAM yang suka kat Liyana Jasmay ni. Liyana pula tak sedar yang AJ ni suka kat dia. Ni kira macam dah cinta tiga segi la ni. Kemudian, satu masa, Lisa menghilang diri. Hilang ke mana? Itu korang kena nantikan ya.

nih gambar berkaitan.. selebihnya...



korang boleh klik sini for more info... oke kredit to  'www.asap.my atau klik sini pulak .. twitter.com/AsapMy

0 orang sokong Sally: