BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Ahad, 10 April 2011

Domu Kun & kegilaan ramai!!^^ rawr,......lenyap an EMILY ROSE..T_T demi Domu Kun ^_*

As-Salam..sebagai pembuka bicara..

Ade somebody kaki busy body..tahap vavi..dok ask me "SALLY EMILY ROSE??apakah pelik name FB kao nih???" so aku answer balek soalan kureng beradab tuh ngan sopan.."tuh name aku sempena dulu aku minat EMILY ROSE alorh watak kartun tomel yg ghotic tuh..pandainye kao tanye yekkk?ni puas ati aku jawab balik ni."..^_^ senyum kambing aku kat kao..nah!!amik kao..suke ati aku lorhh..sebok larh kao..
(inro ngan ati panass)

tajuk entry ari ni agak sedikit berat..sepertimane berat hati aku tuk beralih minat..meninggalkan minat aku terhadap fesyen yang berkaitan Ghotic..sehingga larh watak kartun EMILY ROSE..korang nak tahu aku berjaya mengekalkan minat aku sehingga kini lebih kureng 5 tahun. T_T perlu diingat maybe entry aku kali ini akan membuat korang menyampah or menyumpah..ade aku kesah???ni belog aku..bukan belog nenek  kao..nak membebel gi tempat len..

ce citenye..ofkos larh kalau korang tengok aku nye FB nick aku SALLY EMILY ROSE..
bila tanye name betol hampeh!!rupenye sedap name tuh..yang beerti anak yang bahek..so bile aku fikir2 an..nak tukar watak Domu Kun..yang sweet tuh..erm...tapi lau fikir2 an jugak 3ratus kali cam malas nak tukar nickname lorh...malas tuk add semula memberz aku..yang beratus2 tuh...uh..lupe an saja kot? tapi keta aku insyaAllah next month nak tukar set hiasan baru..iaitu Domu kun..yay!!ngeh2 azam baru..

oke' tak yek lau set cenggini..sume nak tukar Domu kun..style yang ngah meletop2 panas..mane2 ade menatang nih..cute nye..huuu...luv..luv..





kalau larh bajet aku besooo..untung larh keta cenggini..

wajib..starting ..

2nd beli nih lak..
selipar..
sejarah Domu Kun.klik larh sini.

akan aku jadikan sumber inspirasi mud baru aku..korang tunggu..selamat tinggal Dunia Kegelapan...no EmO.. jum tengok agi pic2 best berkaitan Domu Kun..cute beb!!^^






































setakat di sini larh ja' yek..pic2 Domu Kun kang aku terliur teruja babai ngan menda ni..balek nak gi beli..huahua!!^^

2 orang sokong Sally:

Tanpa Nama berkata...

I LOVE DOMO ! ade bear dy satu ;) nanti nak beli purse pulak. serius comel !

si cantik sally berkata...

kaa: saye baru ad beberapa koleksi domo..hehe try cari kat sunway murah gila..ase nak borong jekkk..