BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Rabu, 6 April 2011

saye dah tak tahan..CEPATLAH KAWENNNNNN!!!^^

As-salam...
akceli today aku ingat adalah titik mule aku nak brubah care percakapan aku kepada SAYE..maklom larh aku ni agak sikit RoCk bile bebahase..tapi jangan nak buruk sangka dalam haTi aDe TamaN OKe???
..tapi oleh sebab tensen trus rase nak patah balek kepade AKU..sebab geram punye pasal...
mane taknye skali skala lau mende kecik dibesar2 an takpe lak..ni dah ari2..ari2 tekak nek kering..ati membengkak!Grrr... bak kate orang2 tua larh.. 
"BAHEK KAWEN LARH CEPAT..KALAU DAH ARI2 BERTEKAK.."

ini larh dugaan aku sepanjang bergelar FIANCE ..huhu..tahu tak?sedar tak..kite 
sedang di alam pertunangan cik abang sayang...
ari2 ade ja' tak betol..hah..meh tolong bebetol an cik abang sayang..anje2..
kang aku panggil cenggini tahu malu..huuu,...tak malu..bluerkkk..
ni ..aku dah tekanan gile babai,....sape nak jawab..
tak pasal2 ade lak customer dah tua bangka.. tak sedar diri banyak tanye soalan bukan2 trus aku menyekolah an dia..bodoh punye orang tua..bapak sape larh ni..nak cari call gurl gi larh hotel 5star!!!
bongek!!!!!^^grr..tambah panas ati aku..dibuatnye.ah..tu kesah len lantak pi larh orang tua tak sedar diri..
nasib bukan pakcik aku..lau pakcik aku mahu aku terajang..tapi ni larh sedeh kira sedara seislam ler jugak..ah..pedulik kao kubur masing2..huh!!

hum..maybe tak ramai yang sedar cabaran di alam bergelar Tunang/ Fiance bak kate ompoteh..lor..
memang besar tahu..ni yang buat aku membuak2 tak tahan nak KAWEnnnn cepat..bukan sebab dah tak tahan mende tut..tapi sebab dah tak kuase nak layan prasaan sakit tekak,ati,jiwe..tak kureng hebat sakit poket dowh..ari2 ade ja' masalah ..adatlarh an..memang larh adat..tapi si empunye diri nih dah tak kuase nak layan sume ni..nak2 kat tempat keje aku melambak2 tekanan...aduhai..nasib badan..tuh yang makin lame aku semakin keding ..ade faham..
selera pon hilang..lagi parah..tekanan..uh!!stress..

time to change ur mind^^dEAR, pls ...."i love u forever"..tapi..pls aku rase di alam bergelar FianCe patot ada 
TOLAK ANSUR & KESABARAN SERTA BERFIKIRAN POSITIF!!^^
betol tak?betol kan..kan...kan..? ngee..tahu takpe..senyum ye..\m/
tuk korang kengkawan yang rase2 nak pinang anak orang atau dipinang setrusnye masuk  alam bertunang siap sedia larh korang..jiwe kene kental seh!!aku nak nasihat sikit...
normally..akan berlaku mende2 ni..iaitu dugaan..prasan tak erk..antara dugaan yang akan berlaku sewaktu alam bertunang..cube bace babak-babak sengal ni..^_^

++ @_@ Babak 1 ++ 

EMOsional lebih. Perkara yang kecik pon nak ambik ati sampai jadi besar...T_T mase tuh mule ar si perempuan nak meleleh air mate..kalau lelaki menitis air mate lagi parah..lucu pulak..
++ @_@ Babak 2 ++ 
Tetiba rasa macam cantik/ensem lebih coz sebelum tunang takde pon jantan/betina (sorri gelaran kasar) nak ngorat2, bile dah tunang tetibe jadi perhatian.. mula larh nak prasan lebih..akceli bile situasi camni terjadik cube korang bisik kat ati korang "tu sume wayang oke'..diorang tuh bukan nak ngorat pon..saje nak amik kesempatan"

++ @_@ Babak 3 ++
 ni bab money2..kene jaga.mase tuh mula larh terjadi isu money constrain atau slalu takde duit.. dapat ja' gaji pastu abis.. tak sempat nak saving untuk kawen..

++ @_@ Babak 4 ++  
Bile tibe waktu nak bincang hal kawen pon gaduh..sorang sebok nak macam ni, sorang lagi pulak nak macam tuh.. masing2 tak nak mengalah.. akhirnya, gadoh..bertekak..merajuk then tak nak jawab fon, tak nak reply mesej.. damn..masa tuh mule larh air mate meleleh agi..stress..kalau perempuan aku tak heran..kalau lelaki aduh!buat malu larh weh..lucu.hopely jangan macam tuh..oke'

++ @_@ Babak 5 ++
 Bila dah gadoh2 tiba2 mula larh rase ragu2. mula larh soalan bongek ni "betul ke aku nak kawen ngan dia ni? dia ni perangai macam ni, nanti dah kawen camne.. pastu tetibe tak sedia lagi nak kawen.. takut salah pilihlah.." masalahnye bile bertunang baru rase macam tu, sebelom bertunang teruja semacam!!sebok nak kawen cepat.. uppss!?terlebih suda...

++ @_@ Babak 6 ++ 
Yang tak boleh blah..tetibe peel jadik terOver sensitif, kuat merajuk then sebelah pihak satu lagi pulak malas nak layan.. heheh.pada aku bukan tak nak layan kot?tapi sebab dah letih..sangat nak explainn...
hurm..macam2 hal...sabar ja'..harap2 pasni makin kuat larh semangat aku..oH!!tidakkk...CEPATLAH KAWENNNNNN!!!^^tak tahannn..arghhhh.. ^_*

P/Swalaupon dugaan sentiase melande kami, aku tetap semakin ceria ALHAMDULILLAH.. disisi Tunang aku walaupon kadang2 gelora jiwe..ngeh2...biasa larh tuh..gadoh2 manje..proses penyesuaian seblom melangkah ke jinjang pelamin..dari sini larh kite belajar settle or menangani masalah kecik2..betol tak?kan..kan..kan...so hopely yang mane kot2 rase cenggitu..saba ja'..weh..anggap ja' dugaan ..jangan cepat mengalah...
^_^ heheh...coming soon..
pandainye aku berkate2..ngek2 tol..

2 orang sokong Sally:

alin berkata...

wah3..bahagianye ek??kikiki..

errr..ble ckp cmtu rase makin seram plak..wuwuwu.. T_T

si cantik sally berkata...

aik?ye ke?ohhh..maklom la ekau nak bertunang jugak an hehehe...siap sedia ja ekau yeee alin