BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Selasa, 12 April 2011

slot: Share something OR Say something..^_*

gambar kekasih baru wafi

As-Salam ..
di pagi yang ngah Oh!!damn it...Oh my God..bless me..
aku ade kisah nak cerita ari ni..tapi seblom tuh nak bergOssip sebentar mengenai ex-Husband pelakon Anne Ngasri ni..just share frOm Abg Nara ..aku adalah pminat Anne Ngasri sejak dia kecik2 dulu..sehingga kini. so aku terbace artikel ni..
ADAKAH INI GAMBAR KEKASIH BARU WAFI EX-HUSBAND ANNE NGASRI??? maybe..huahua..kalau benar cepat2lah mendirikan masjid..
jom lihat pic2 yang dah tersedia ni..

gambar kekasih baru wafi

gambar kekasih baru wafi

gambar kekasih baru wafi


wow!!^^memang cun..tuan empunya name ni SHASHA AZIZ berumur 20tahun.dilap[o]rkan dia ni seorang pramugari Air Asia..so..walauapepon smoga they all bahgia yekk..^_^..so..stakat ni jek gOssip aku ..tak berani cakap lebih2 kang kene saman pulak..kuikui..ngeh2..noktah!!

anyway..menyompat agi tadik aku bergossip..yep..

ni ha..u olls ..SAY SOMETHING about this..about FAKTA CINTA...aku sangat tertarik bile belek2 belog nih rahsiahati.com tapi aku bukanlah nak meninggi diri di sini..cume antara member2 aku ade yang berkata aku ni tergolong dalam Wanita Cantik...uh?cantikkah aku???maybe...huahua...
so..seringkali kita lihat di mana2 ja' kapel2 or mahupon yang dah berkahwin bila kite jeling wow!!gojesnya ..cantiknya dia..atau wow!!kacaknya dia..tapi bila kita jeling yang sebelah tuh..ya Allah..suam2 kuku..hekhek..tak bahek..itu sume jodoh an..tapi kadang2 aku semacam konpius bila kita tergolong kalangan orang yang cantik or yang hensem  kita nak cari kapel kita yang hensem..atau yang cantik..jugak tapi bila kite dah kapel ngan yang hensem atau yang cantik ..hauk pulak peel dia..kite angkat kaki dan brambus konon nak cari yang tak hensem atau yang tak cantik pulak kira konon tuh jalan yang selamat takde sakit ati..or terjadik babak menyayat ati..nanis2..keciwa or tikam2 diri..tapi lain pulak erk..cuba u olls bayangkan sekiranya antara u olls bila kite kapel ngan yang tak hensem lagi tak hensem peel dia?yang tak cantik lagi tambah buruk peel dia.so how???dalam hal ni adalah umum ..amnya banyak dah terjadik pade member2 aku..yang dok slalu ngadu..sehingga aku ngan rela nak jadik penyimpan mohor rahsia ati diorang nih.dan membuat aku suke berfikir..kadang2 aku sian an jugak kat mereka2 yang alami situasi cenggini..so aku ni ntah larh semacam berminat nak tahu Ape Kate U Olls pulak  tang isu ini..?^_^ sometimes aku berpendapat..pada pandangan aku respon aku..or riaksi aku..
MANUSIA TAK KAN PERNAH BOLEH LARI DARIPADA KESILAPAN.MANUSIA JUGA MEMANG TAK SEMPURNA.SEBAB ITU ALLAH WUJUDKAN SYURGA & NERAKA.KERANA MANUSIA ITU SIFATNYA MEMANG TAK SEMPURNA.
jadik...di sini aku rase sikap seseorang individu itu sendri yang mencorak sume kesempurnaan itu.dalam soal CINTA or FAKTA CINTA..sering kali terjadi bermacam2 babak..sketsa..hingga terkadang jika tersilap memilih kita akan terjebak dalam penyakit cinta,...iaitu CINTA BUTA!!CINTA NAFSU!!CINTA GILA!!CINTA SONGSANG!!CINTA BODOH!!CINTA CINTA CINTA..CINTA AGUNG!!CINTA SAMPAI SYURGA..ini larh babak2 CINTA..aku akan komen or share pendapat aku tang sume babak2 ni..kerana aku masak ngan kerenah CINTA!!.. aku RUMUSKAN berdasarkan pengalaman CINTA member2 aku..atau orang sekeliling aku..adakah u olls same berpendapat seperti aku?luahkan ja'..same2 kite sharing..same2 kita menyelami APE CINTA?CINTA APE?

T_T ++ CINTA BUTA!!

Cinta tidak pernah meminta ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan tetapi ia tidak pernah berdendam dan tidak akan membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan. Manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.Sanggup berbuat apa sahaja itulah cinta buta!!Terkadang ada yang boleh sakit jiwa dek penangan cinta buta macam orangnya buta hati!!


 ^_+ - CINTA NAFSU!!


Cinta berdasarkan keghairahan..nafsu serakah.Cinta yang berlafazkan kata2 bak madu!!Segala yang indah2 belaka.Hingga bak lautan api,hujan panas,musim kemarau sanggup hendak direnangi.Siap dengan madah pujangga dek nak menabur janji lastly membawa ke ranjang.berseloka berdua2an..Bak dunia they all yang punya.Itulah cinta nafsu..Sesaat tak berjumpa mulalah parkinson dibuatnya.walaweh..bernafsu gila cinta itu!!


@_@ CINTA GILA!!

Cinta yang berputik lama2 membuat rasa gila.Gilakan cinta.Rasa kalau takda si Dia dia boleh jadik Gila!!
Mulalah dapat sawan Babik Gila!!Memang berangau lah dia.Apa menda sume nak terjah,dah Gila dek penangan Cinta.Yang sadis tuh siap toreh tangan tak usah gebang lah.Masuk wad 3,4 kali..sebab dah Gila!!Lastly sama2 lah masuk Tanjung Gila!!dek peel Gila2..

? _? CINTA SONGSANG!!


Ini lagi parah.Kalau sudah dok Cinta terbalek.Cinta Songsang.Sanggop mencintai kaum sejenis mana taknya alasan dah tak mahu keciwa gara2 cinta berlainan jenis.Itulah Cinta akibat manusia yang tak mahu gunakan akal waras hingga memilih Cinta Songsang.Kan lebih bahek Cinta Ja' pada Allah.Hidup terjamin Dunia & Akhirat.wallahualam.

 !_~ CINTA BODOH!!

Memang Bodoh jika orang bercinta dibodoh2kan.Last2 sama2 Bodoh.Sanggop berkorban itu ini tapi kesudahan hampeh!!Bodoh punya Cinta.atau Orang yang Bodoh?Kenapa mesti mem-perBODOH kan diri dek CINTA BODOH?Seharusnya jangan memperBODOHkan Cinta kelak u olls jugak akan jadi BODOH & diperBODOHkan 1 masa nanti.Trust lah pada balasan Tuhan.ye dak??Segelintir orang yang rasa macam BODOH bahek jauhkan ja' dari situasi cenggini.

^_^ CINTA CINTA CINTA..CINTA AGUNG!!
Bagi aku Cinta Oh Cinta..terlalu agung prasaan cinta itu.Jika disemai ngan baja yang bahek..iaitu kasih sayang,kepercayaan,kesuciaan janji,kejujuran budi,kesungguhan hati bertoleransi dalam sume aspek nescaya Cinta Itu lah yang terAgung..tapi ada lagikah Cinta begini.Oh sejuta ada 1 ja'..well..hargailah Cinta yang mereka2 ini beri pada si pencinta.



akceli ntah ape2 ntah entry aku kali ni.Cam bodoh2 ja'..uh!!sucks!!i hate love anyway.........sering berkorban tuk cinta tapi adakah kite sebagai manusia tahu hargai or belajar mengenai cinta?Cinta itu sume mengarut!!Bullshit!!tapi bila aku cinta orang aku pilih CINTA GILA..sebab cinta gila lagi hebat terlalu mencabar..kerana aku orangnya suke menempuh cabaran & tak mudah diam bila tercabar.Tak semudah tuk aku melepaskan Cinta...oh!Damn...

********The End***Dah Habis Mengarut*********

0 orang sokong Sally: