BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Sabtu, 8 Oktober 2011

"BEB!!PINJAM BAHU KO!AK NAK NANGIS!! "

ye ak nak nangis..huarghhhhh..huarghhh..
"kenape ko buat ak macam ni ha ? apesal ha ?" kedengaran sore yang serak basah dari sorang yg ngah emo**ial.. terpinga-pinga member sorang ni.."puihhh!! ko ni pehal setan ?" jawab si kawan..


"ak nak pinjam bahu ko.. bak sini bongok !! " sambil menangis sedu sedan cam dalam creta korea tu..
"ekelleh ko sengal.. ko ni ribut tak topan pun tak tetibe lak main sergah ak ..nak pinjam bahu..bahu ko ade gi pakai.." jawab si kawan ... " ah!! pinjam la .. air mate nak terjatuh da ni kang bazir..pulak..meh meh pinjam bahu.. kate member sejati bodo .. " sambil menarik bahu si kawan yg tak faham2 dari tadi..
" ye ar ye ar.. da ko nangis la puas-puas sampai lencun baju ak tapi jangan lebih-lebih kang kuyup baju ak sengal ..! " jawab si kawan .. " huarghhh...huarghhhh..sob sob.. " menangis la dia macam orang gile..
" eh..ak nak tanye ko la..apesal ko nangis? kene sawan ape..? " tanye si kawan lagi.. " .........??? " takde jawapan yg terpacul dari mulot yg ngah sebok nangis.. tadi. 


1/2 jam kemudian........

" beb .. beb.. ko nak tahu ap punce ak nangis? " kedengaran sore serak basah orang yg baru habis nangis..
" ape pasal ? " jawab si kawan .." ak tensen laaaaaaa.. ak tensen ... ak tensen.. ak da tak cantik... sebab ak sibuk!! " akhirnye jawapan tak masuk akal yg terkuor dari mulot si member yg dok nangis dari tadi..


jeng jeng jeng....... jeng jeng jeng.......dialog terhenti .. >_<


** agak-agak korang ape tindak balas si kawan tu erk... **

Nota Penting : saje main teka-teki..tolong jawab kan boleh???? 

7 orang sokong Sally:

Myra Jay berkata...

Hehee, mesti dia pun sama bengang gak dengaq alasan camtu kan.. :)

Sharif Dez berkata...

Kena lempang 44 kali, hehehe.


sharifdez.blogspot.com

Namee Roslan berkata...

lempang! hahah

Suza berkata...

cntik jer alasan dia hahaha ... xreti teka2 nie akak waaa

Tentang Kita berkata...

tu jer ker sbbnyer..aduyai..parah2

✿....rossa alina....✿ berkata...

ape yang jadi ye??hahahaha..pelik² je la..

nangis sebab tensen pn sampai nak pinjam bahu ke..huhuhuhu,,

GaRy™ berkata...

makan kasut saiz 10 kot~.. ^^"