BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Ahad, 20 Februari 2011

layan prasaan jap..TOLONG INGAT AN KAO lelaki..


salam syahdu aQ mula an bicara ari ni..x sume \\lelaki// faham prasaan sorang \\\wanita///.. dan x sume \\\wanita/// nak layan kerenah \\lelaki//..
yang nyata ati manusia tu x sama walaupun warna rambut masing2 sama hitam.
 
pesanan wat sume lelaki kat luar sana..
1) andai korang terpikat pada sorang wanita toe..tawan ar atinya ngan kejujuran..
dan bila cinta korang ditrima pandai2 ar simpan dan jage ati wanita toe.
2) wanita x sume sama prangai..walaupon benama wanita.ape yang pasti wanita nak hanyala kasih sayang dan perhatian.kalau dah nama pon wanita atinya sangat sensitif cube bg layanan sebagai sorang wanita..walaupon luarannya tampak ranggi yang pasti jiwa tetap lembut persis sorang wanita.
3) bila sorang wanita mula jauh an diri tak bemakna dia tak sayang korang.. cube ar bagi wanita masa tuk menenang an diri..kerana ati wanita bila dah disakiti hingga ketahap menyendiri bemakna wanita tak mahu diganggu dan bagi ar ruang tuk dia tenang an hati yang kusot gelora toe..baru ar korang datang minta maaf.
4) bila sorang wanita cintai sorang lelaki dia akan tetap cinta an korang sorang ja'..walaupon dia ramai kawan lelaki..sebab korang ja'..lam ati dia.so,tanam an lam diri korang wanita yang setia x an wat korang hilang pecaya kalau korang pon jujur..dan setia serta pergaulan itu x melanggari batasan.kerana bukan senang nak jual beli cinta.
5) wanita bodoh saja yang akan kecewa an korang..bila korang tanam an kejujuran.so,sama ar ngan korang lelaki bodoh saja yang akan kecewa an ati sorang wanita yang jujur.
6) senjata wanita adalah bila dia menitis an air mata.dan dengan sebab itu jugak adalah kelemahan korang lelaki.jadi jangan wat wanita menitis an air mata..kerana air mata wanita sangat mahal..dan jangan sesekali korang anggap wanita ni lemah atau sengaja nak menangis..korang ingat senang2 ke nak menangis kalau tak diselang seli pulak sakit ati..sesak nafas nak2 tersumbat idung toe..(haha)
7) wanita yang baik x semestinya di pandang pada luaran ja'..korang lelaki jangan suke2 nak anggap wanita ni murahan kalau dia betul2 x wat menda yang x baik toe.apa ingat wanita seksi sume jahat ke?(zaman nenek moyang boley ar)jadi,pandai2 ar nilai wanita toe kalau x knal ati budinye jangan suke2 nak hina wanita..
8) wanita akan merajuk hingga susah dipujok bila korang lelaki dah sampai tahap wat ati wanita bepaling..so,jangan mimpi wanita nak pandang nak kutip korang balik kalau atinya susah nak dipujok.melain an dia sayang separoh mati kat korang.(itu pon 1 lam sejuta!)
9) wanita akan tabik spring kat korang bile korang pandai amik atinya (cam korang jaga ati mak korang) tanpe sebarang keraguan..jadi,korang jangan pandai2 nak suruh wanita ikut cakap korang kalau korang pon x betol.
10) lastly,....propose ar  wanita yang korang cintai kalau betol korang lelaki sejati..jangan hanya jadi an wanita cam boneka.wanita punya prasaan ingin disayangi dan dimanjai hingga ke akhir hayatnya kerana korang lelaki satu2 tempat dia nak begantong harap,wanita an lemah.jadi,korang lelaki pandai2 ar nak didik wanita kalau korang nak wanita setia dibelakang korang sampai mati!


bila wanita nyanyi an lagu ni..

Bila Cinta - Gio
 (Ost Lagenda Budak Setan)


Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
 

kusebut namamu
disetiap doaku
bangkitkan setiap 
kenangan tentangmu
yangku dapat 
hanyalah bayangmu

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana


 Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Dalam harapan 
 
korang harus balas ngan bait2 ayat lagu ni pulak..kahkah!!baru layan dowh...pujok wanita harus korang pandai memujuk.. :)

Lirik Lagu Kau Tak Melangkah Sendirian – Melastik Bintang
Redup matamu permaisuri, yang selalu hiburkan hati
namun kini kau hilang seri, dek kerana ribut yang datang
engkaulah cahaya pelita terangi suram jiwaku

Berhenti menangis, ku ada disini, selalu temanimu, ku janji
tak pernah berhenti sinari harimu, hingga tibanya waktu..

Usah dibelenggu hari hitammu, segala yang berlaku, biarkan
teruskan langkahmu, sinari harimu, hingga tibanya waktu
kecapi jayamu
selalu aku doa, tuhan tolonglah lindunginya
sempurnakan langkahnya, sempurnakan hidupnya

Engkaulah cahaya pelita, terangi suram jiwa




2 orang sokong Sally:

amny.. berkata...

nice en3..;))

i like it...=DD

si cantik sally berkata...

tengkiu..cik amny..