BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Khamis, 22 Disember 2011

Cantik luar dan dalam ----->> HARUS LA

hye..gengs..
slame idop ni korang pnah tak terpikir yg korang ni cantik?? atau punya kecantikan..... oh!! tentang cantik terlalu subjektif....iye ke? ade orang  kata orang yang cantik ni blom tentu dalaman cantik? ade orang kata orang yang cantik slalunye bodoh n sombong kerana cantik .. upsss!! ** TAK SEMUA ok!! ak rase kecantikan seseorang tak leh dinilai dr segi luaran atau dalaman sahaja.. diulangi BUKAN dr segi luaran atau dalaman sahaja .. so,kene la seimbang.. eeh.. ak memang tak setuju dan korang mesti sependapat jugak kan..

cantik luar dan dalam tak semua orang bijak nak menilai.. pokok pangkal si penilai ..hahahha.. kenapa ak cakap macam ni. sbab ak pernah lalui satu situasi yang kadang buat ak menyumpah.. eeh.. sdap mulot orang dok kate kite tak cantik luar dan dalaman ... Allah lagi bijak menilai siapa ak .. so.. sebagai manusia jangan la terlalu obses nak tuding jari sambil berkata " kau tu bodoh!! harap muke cantik tapi bodoh ..!! n..bla bla bla.. " eeh.. yang dok kate orang bodoh awak tu cantik sangat ke pertuturan ... sama la kebodohan .. >_<

cantik luar .. cantik budi pekerti..cantik pertuturan .. cantik paras rupe .. n bla bla bla.. cantik dalaman ... ----->>> cantik cantik cantik dr segi keimanan.... rohani... n bla bla...

********* mud sedang mengarot!!

Nota Penting: setiap orang punya kekurangan.....

5 orang sokong Sally:

Anum berkata...

betul2

Adylia Qarissa berkata...

biar muka buruk asalkan baik budi pekerti :D

si cantik sally berkata...

Anum ++ tu le..kadangkala manusia ni cepat lupe diri hurm..sedeh btol kalo mnusia camtu ad kat bumi ni..

Adylia ++ kalo muke buruk org dok menyumpah jugak..zman skang susah nk jumpe manusia tulussss...=.='

aimie amalina berkata...

haihhh
x bagus betoolll org tu
ish2...

✿....rossa alina....✿ berkata...

klu muka buruk tp dalam cantik pun org suka jugak.. :)