BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Rabu, 7 September 2011

WEE~~ KENE SIMBAH TEROS BERSEMANGAT

 hey..
salam pagi yang sangat buat mate ak mengantokkk..
so..ak ad sket info best pagi-pagi ni..kalo nak tahu klik nih ---> info-pedas-12-faktor-lelaki

akceli pagi ni ak rase skit semangat nak kije maklom ler kalo dah bangun pepagi bute kan..fuhhh!! rase gelegak pulak tatkala paleotak ni ak simbah ngan air sejokkk..huish!!nikmat sangat mane tak sejooookk yang amat..tu je kot buat ak semangat hari ni..kahkah..ade ke korang macam ak??takde kan..sebab ak memang pelik..kalo boleh tak nak pon sama cam korang..kehkeh!!~~ itu le ak kalo nak tahu.. haha..sorang yang suke nampak pelik dan gile-gile..

eeeh..ntah le memang rase len gile bile pagi-pagi bangun terus siap gi kije..memang la liat nak bangun ye dak..seawal 6pagi!! haha..kalo biasanya kan bangun jap jap jek tu pon solat ke gi jamban kan..hahah..rutin macam tu normal le kan.. ni tetibe Cik Puan Besar suruh ak tukar shif masok seawal kul 7pagi!! wow!! gile gempak..elok sangat le pagi-pagi dah bersiram air sejokkk..takde lagi mimpi indah takde lagi lelehan air peta..kahkah!! terpakse la kan demi sesen dua..haha..

sambil ak drive pasang sound muzik kalah speaker radio.. dok teriak ahhh!!ade ak kesah ke kalo mengganggu ketenteraman pagi orang kampong ak kahkah!!selfish betol kan?buruk peel..kahkah..kalo nak tahu ha ni lah ak..suke dengar muzik volum kuat kalo boleh hah!!kasi pulas sampai habis...bingit!!

hurm......sampai tempat kije ni lah ak..dok menaip jek..sampai nek bosan..hahaha..sekian! Terima kasih kerana bace sampai habis..teman le ak pagi-pagi takde yang teman kije sorang-sorang beb!!bosannnn...

Nota PentingBlogwalking jek nak target readers seratos orang!! boleh ke???? hahahha..

14 orang sokong Sally:

Anum berkata...

mesti boleh
rajin2 blogwalking

Namee Roslan berkata...

hehe, semangat betul sally. tp yela kalau kita bgn pagi hari kita lebih ceria berbanding bgn lambat. sebab badan kita dah lemah bila bgn lambat.so jd malas. :) em nk target readers seratus...tak mustahil :)

Adylia Qarissa berkata...

7.00 pagi dah masuk kerja?? awal gila..dkna masuk 7.30 pagi...hehehee...

khairul berkata...

haa..semnagt mcm ni yg abg mau ha3

SuzaDin berkata...

hahaah ,,, awl giler sih akak keje ... xbgn lagi time 2 hahaha ... pape pown chayok2 akak taw ... waaaaa... suker yer bw yer hehehe

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

insyaALLAH bleh..

aimie amalina berkata...

hehehee
epi tol die yee
weee
selmt bekeje =]

cleverspider55 a.k.a alam1cinta berkata...

tumpang mai blogwalking..

azam berkata...

wow....rajinnyer kerja

hamzah ian berkata...

meh la raya sini.. hahaha

BeloG MTT berkata...

Wahhh semangatnyaa..Bagi MTT sikit semangat Sally ! Hehehe Tapi memang betul kalau kita selalu terjelepot jer atas katil yakni bermalas malasan memang tambah malas lahhh ! :)

Selamat hari raya Sally :)

Ezad Skytech berkata...

tu la..pagi2 rasanya nak ada je dekat dengan bantal & selimut kan..heee~

Bro ahmad berkata...

yang penting semangat tu ada...p lama bro tak singgah sini..p ha lagu raya ada lagi hihihi

asri (asrirayrock) berkata...

singgah sini plak ...blog ni tak la lambat sangat ok la....