BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Sabtu, 13 Ogos 2011

sinopsis movie - Karipap-Karipap Cinta

karipap karipap cinta


halloooo..korang..
dah tahu tentang sinopsis movie ni?kalo blom jom korang bace ni..serba sedikit yang ak tahu la..

Karipap Karipap Cinta mengisahkan Ali, seorang pemuda yang bersopan dan baik perangainya tetapi kurang memiliki cita-cita dan motivasi. Dia bekerja di sebuah syarikat yang menerbitkan akhbar politik dan majalah misteri. Tugasnya adalah untuk mengambil foto tempat-tempat yang kelihatan seram dan mengubahsuainya kepada gambar yang kelihatan mempunyai hantu. Dia jatuh hati pada Sarah,yang bekerja sebagai Kartunis. Dalam satu kejadian meragut, Ali cuba untuk menjadi hero tetapi terpaksa diselamtkan oleh Sarah dengan kemahiran seni silatnya. Ali mendapat tahu yang Sarah pernah belajar di Universiti Al-Azhar dan mempunyai kelayakan sebagai Ustazah.

Dalam usaha untuk memikat Sarah dan keluarganya, Ali berbohong yang dia juga adalah pelajar kelulusan dari Al-Azhar. Sementara itu, bos Ali, Datuk Razali Bunari terlibat dalam satu pertelingkahan sengit dengan saingan politiknya Dato Zidan. Dia mendapat dokumen sulit mengenai skandal Dato Zidan dan ingin menerbitkannya melalui akhbar politik beliau.

Ali terkejut apabila dapat tahu bahawa ayah Sarah pernah bekerja dengan Dato Zidan dan memang terlibat dalam skandal tersebut.Setelah ketahui keinginan Bosnya itu, Ali ingin menebus dosa dengan mencuri dokumen-dokumen tersebut dari pejabatnya. Dengan bantuan empat sekawan beliau dapat pecah masuk ke rumah Bosnya dan mencuri dokumen tersebut. Adakah hajat Ali untuk memikat sarah terkabul dengan kecurian itu? Atau adakah Ali akan bersifat jujur dengan memberitahu perkara sebenar? Dapatkan jawapannya di panggung kelak.


Pelakon Utama Karipap Karipap Cinta:
Gambit Saifullah : Ali (Pelakon Utama)
Melia Aimellia : Sarah (Pelakon Utama)
Eman Manan : Dato' Razali Bunari (Pelakon Pembantu)
Sani Sudin : Bart Rasta (Pelakon Pembantu)
Rosnah Johari : Ibu Sarah (Pelakon Pembantu)
Patrick Teoh : Uncle Hong (Artis Jemputan)
Chef Wan : Chef Wan (Artis Jemputan)
Ery Zukhairi : Amran (Pelakon Pembantu)


jom tengok plak official video movie nih plak!!!~~



atau korang leh cari di facebook~~karipap-karipap-cinta ..jangan lupe LIKE oke..

erm....nak tahu plak lirik lagu untuk movie ni?korang tahu tak sape..?erm..ak x minat la penyanyi ni..tapi oke la jugak..ANA RAFFALI ~~SEHABIS BAIK ..erm..ye la..jom korang dengar...wekkk..menci..menci..


Ku mulakan hariku dengan segunung harapanpanjatkan pohon pada yang Maha EsaKelak langkah kakiku kan ketemukan aku

dengan jawapan yang lebih nyata
Entah ini harinyaku kan berjumpa dengannyajadi ku harus berusaha sehabis baikNanti dia kan lihatsemangatku makin ligathingga buruk jadi cantik

Pom pom pom pom (pom pom pom pom)pom pom pom pom (pom pom pom pom)pom pom pom pompom pompom pom pomLangkah kaki (langkah kaki)Gerak hati (gerak hati)
Terus kejar bayang yang diimpi
Biarpun sering keliru
ku tahu ke mana harus ku tuju
Ku lengkapkan diriku dengan seribu pesanannamun tak mampu untuk ku ingat semuaKelak langkah kakiku kan ketemukan aku
dengan peringatan istimewa
Harap ini masanyauntuk ku buktikan semuabahawa ku telah berusaha sehabis baikMesti aku kan dapatsemangatku jadi ubat
pada jiwa yang tercarik
Pom pom pom pom (pom pom pom pom)pom pom pom pom (pom pom pom pom)pom pom pom pompom pompom pom pomLangkah kaki (langkah kaki)Gerak hati (gerak hati)Terus kejar bayang yang diimpiLangkah kaki (langkah kaki)Gerak hati (gerak hati)Terus kejar bayang yang diimpiTerus kejar bayang yang diimpi
Dengan dia oh sukanya hati!

ihsan `` Blog Ana Rafali - klik sini

Nota Penting : jom cer komen entry sebelom ni baca sini oke

2 orang sokong Sally:

GaRy™ berkata...

bukan main sekarang ni... kuih pun boleh buat filem.. hahahaha....

si cantik sally berkata...

GaRy™

haha..tu le pasal..macam2 diorang ni kan..hadoi..buat pewot ni lapor~~