BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Ahad, 26 Jun 2011

Detik 12:00 midnight .. Menggerun an Ak !!!!!

OMG!! 
Detik 12:00 midnight .. Menggerun an Ak Bulan ini!!!!!
kenapa ngan kul 12:00 erk??? buat ak terketar2 lutot.. srupe parkinson! ceh!  arghh.. tidakkkkkkk!! ni larh kata2 laungan yang akan berkumandang tiap2 tahun..... waaaah!! gile!!betol2 buat ak jadik gile... siot!
korang tengok ni !!
^
^
^
^
^
^

^
^
^
^
^
terdengar bisikan halus ..berbunyi.............................................................................................................USIA KAU DAH .................................
BERTAMBAH CIK SALLY!!!!! hahahaha .. suspen jek.. ni hah.. kali ni nak cerita tentang Usia larh pulak... kehkeh2... 
Bercerita tentang usia? Bukan penghalang.. kerana setiap hari ku 
adalah amat bermakna.. nak2 pepatah orang tua bebunyi 
" ibarat padi smakin tunduk smakin berisi "
so cer pikir cer ingat balik... slame kite duk kat atas Bumi ciptaanNya cukop tak sgala amalan kite... hu! tak pecaya usia makin meningkat makin bertambah larh beban2 disebab an tanggungjawab smakin besar sebagai hambaNya. dah puas ku pikir2 nak berubah tapi ntah larh .. sempat tak ak nak berubah menjadi yang lebih baik .. lebih solehah? waaa !! sedih betol mase smakin mengejar kite ... hopely ak masih mampu tuk berlumba ngan mase.. hahaha.. biar pon selambat selembab sipot berjalan .. aduh! demi mencari keredhaanNya .. memang ak ni  tak sempurna banyak yang perlu diperbaharui .. banyak yang perlu ditampal or diturap haha.. ibarat jalan raya slalu dihentak2 dilenyek2 .. banyak pulak lorong2 gelap simpang cabang jalan yang perlu bijak ak pilih ..smoga orang disekeliling ak sentiasa memberi dorongan .. bukannya mencaci atau memperkecil an hajat seseorang yang ingin berubah .. wallahualam 

so.. sally tak penah kisah caci2 tu ... asal an ak ade keinginan nak brubah!! cume fed up ngan golongan yang befikiran sempit gitu .. arghh ... teruja sangat2 nak tunggu detik kul 12:00 malam ni!!! hah...... nape sebab nak dengar laungan 
HEPPI BUFDAY TO ME!!!!!!!! SLAMAT HARI TUA !!! SALLY TAK KISAH >>>> TENTANG USIA?? USIA BUKAN PENGHALANG .... YANG PENTING ROCK!!!!


9 orang sokong Sally:

cik aisha berkata...

besday sally ye....
nk wish siap2 la...hepy besday sally..all da best..:)

si cantik sally berkata...

cik aisha: hehe.. thanks cik aisha...adiah xde ke?bak 1 kiss kasik sy..

KuNanGKuNanG berkata...

wah..epy besday...moga bahgia slalu...:)

si cantik sally berkata...

cik kunang-kunang : thanks lobiyu.. maceh..

Sharif Dez berkata...

Huhu, seramnya, takutnya. Usia? kenapa nak berahsia, kan. Macam iklan tv plak. Happy Bestday Sally cantik. Moga bertambah-tambah cantik. Hari-hari teman teman dok sebut. Dah jadi macam satu doa, kan Sally.

Golden Rose berkata...

happy birthday...may ALLAH bless u alwayss

NasZ berkata...

salam kenal..

dah follow awak..

jemput ke blog saya..

MOHD NASER.com

si cantik sally berkata...

thanks u oll ... doakan sally slalu epi n cantik olweys,....yeh

msredcheesecake berkata...

cik sally,
epi bday....may yuou have a blessed and happy life....