BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini belog aku yang punye!! BEBELAN SI CANTIK SALLY.PLS LIKE ye

sila tiNggalKan jejak koraNg & follow aQ suPaya MudaH UntUk aQ FoLLow BloG koRAng yAW!!^^...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ then jangaN Lupe Kotak ShOuTbOx seBlaH kAnAn yEkkk...!!

rock GENGz

WELCoME To MY BLoG...aQ sI cANtIK SALLY!!THANK yOU!!!!! ^_^ SAYANG KORANG....JOM SINGGAH SELALU BERSAMA SENYUMAN YANG SPORTING..KOMEN2 LARH SEKEJAP..SEBAB KOMEN KORANG AMAT DIHARGAI..JOM PAKAT RAMAI2 LIKE ENTRY SALLY...PROMISE SALLY SINGGAH BELOG KORANG SELALU..MUAHHHH..THANKS..KORANG MEMANG SPORTING..ROCK..OKE THANKS FROM SI CANTIK SALLY..

JOM LIKE BLOG SALLY.. I LIKE BLOG U PULAK.SILA TINGGAL JEJAK DI KOTAK CBOX.THANKS

Rabu, 22 Jun 2011

Tips Blogging: Naikkan Jumlah Komen Dengan Blogwalking Secara Efficient




"Ada orang tanya aku. Macam mana kadang-kadang aku boleh dapat komen banyak dalam satu entri? Katanya lagi, dia jeles. Aku tak blogwalking pon boleh dapat komen banyak.

Pergh..!! Memandai je. Siapa kata aku tak blogwalking? Aku blogger picisan je. Kalau aku tak blogwalking, komen untuk setiap entri aku boleh dibilang dengan jari kot."Aku pon blogwalking jugak. Tapi komen tak banyak pon"Ha, ni la yang korang kena tau. Nak blogwalking pun kena ada strategi jugak. Cara aku, kat bahagian website shoutbox, aku akan letakkan url latest entri aku. Dan aku akan postkan mesej yang berbentuk persoalan. Mesej tu ada kena mengena dengan tajuk entri aku. .. "   kredit to en.Hangat

yep.. tu dia tips mudah dari sorang blogger yang boleh kata hangat larh jugak stakat ni..cayalah..sdikit sebanyak bagi ak inspirasi or tips berblog..kalau nak tahu cerita selebihnya korang klik blog en.Hangat........memang hangat siolll.. 

tapi tu larh kadangkala ak pon ad jugak buat cara ni.. tapi apsal erk stil xde perubahan mendadak.. ada pon boleh dibilang.. sedih betol.. hahaha..sampai an ak ilang mud nak berENTRY taw.. nak2 waktu lapang ak lebih sadis dari biase.. huh.. sedih betol.. ap kata korang? cer cakap skit cer citer.. sian ak ..xpe2 ak akan try skali lagi lam beberapa minggu ni.. kite tengok ad prubahan tak.. bukan senang an nak tambat ati readers yang bahek hati diluar sane tu.. maceh..

MemO PentiNg : ak sedang mud terjahhhh!! sambil bagi komen baek punye ..siap korang .. da' 



3 orang sokong Sally:

kotak bulat berkata...

er..cra ni kb xbrpe suka..sb bila org dtg BW pastu just tingglkn cerita pasl entri trbaru dia je kt shoutbox, buat tuan tanah terasa mcm korang dtg just tok spam dgn entri terbaru.
kalau nk dpt byk komen seng je, Bw dan cube berkawan, nti dorang msti dtg balik..malah datg lagi dan lagi..

Sri_Tulip berkata...

kalo terjah blog Ly, kompem Ly terjah balek..kalo rajen akan tinggal kan komen... ;)

pape pon, hepi blogging... ;)

*Orang akan komen kalo dorang rasa entri kamo menarek.. :)

si cantik sally berkata...

kotak bulat : itu larh..depends pd org saye pon pening bkn sng nak tawan aty readers,..tp xp saye akn try jugak smpai boleh hehe..maceh.

cik Ly tulip : hehe epi2 BW ..maceh.. i'll try my best coming soon..